Groepslessen

Prijzen

Losse les

15 euro

2 proeflessen (1 maand geldig)

24 euro

10-beurtenkaart (4 maanden geldig)

110 euro

Lessenaanbod

Hatha yoga

Dit is de meest klassieke vorm van yoga waarbij er zowel wordt gewerkt op spierversteviging als spierontspanning. Door middel van mindfulness, ademhalingswerk en verschillende yogahoudingen worden spanningspatronen doorbroken. We werken in op alle lagen van het zijn, dus niet enkel het lichamelijke maar ook het mentale.
Toegankelijk voor beginners

Relax & restore

Deze les is een combinatie van yin yoga en een of meerdere restoratieve houdingen. Het is een passieve vorm van stretching waarbij er diepgaand op de dieperliggende weefsels, spieren, ligamenten, beenderen en gewrichten wordt ingewerkt. De houdingen worden voor langere tijd aangehouden waardoor ook een meditatief effect wordt ervaren. Deze les is ideaal voor mensen met te korte spieren, mensen met veel spanningsklachten en zij die zoeken naar een diepe relaxatie. Ook voor de rug kan dit erg helend zijn mits er ook wordt gewerkt aan het verstevigen van de spieren.
Toegankelijk voor beginners

Praktisch

  • De yogalessen gaan door op de Wijgmaalsesteenweg 192a te Herent 3020. Ga bij het juiste gebouw binnen waar er een plakaatje hangt met daarop geschreven ‘praktijk De Ondersteuning’. De studio bevindt zich op de tweede verdieping.
  • Kom op tijd (dit wil zeggen 10 minuten voor de les). Zo kan je in alle rust aan je yogales beginnen. De leerkracht zal 20-30 minuten voor de les aanwezig zijn.
  • Breng de yogadocent steeds op de hoogte van een zwangerschap of belangrijke medische informatie (vb. een hernia, knieblessure,…)
  • Het is verplicht om in te schrijven voor de lessen. Indien je niet kan komen schrijf je je ten laatste twee uur voor de les start terug uit, anders zal de les worden aangerekend.
  • De lessen gaan door vanaf twee personen. Je wordt via mail op de hoogte gebracht als er te weinig inschrijvingen zijn.
  • Matjes, blokjes en kussens zijn aanwezig en hoef je dus niet zelf mee te brengen.
  • Je eet best geen zware maaltijd tot twee uur voor de les.
  • Doe kledij aan waarin je gemakkelijk kan bewegen.
  • Er is thee en water voorzien na de les.

Lesrooster